Hjem > > >
Vi anbefaler:

Kundesenter/Betingelser

  • Kjøpsbetingelser/Retur
  • Priser
  • Angrerettloven
  • Betaling
  • Levering
  • Gave
  • Personvern
  • Kontakt oss

    Kjøpsbetingelser/Retur


    Etter loven om angrefrist kan du gå fra avtalen/bestillingen innen 14 dager etter at du har mottatt varen . Det vil si at du har rett til å bytte eller sende varen i retur innen 14 dager etter at du har mottatt varen, - under forutsetning at varen ikke er brukt eller vasket og er i orginal-embalasje.

    Avbestillings / returseddelen som ligger sammen med varene, samt fakturaen ,- skal returneres i utfylt stand sammen med varen(e). Det er nok at avbestillingen er postlagt eller levert av kunden før fristen er ute.

    Dersom du avbestiller, skal du ha tilbake det du har betalt. Fraktomkostninger dekkes av Frosk i Hagen - kontakt oss for å bli tilsendt en returservice lapp som klistres på pakken og kan sendes portofritt. Du må behandle varen forsiktig og ikke bruke den, slik at den kan leveres i vesentlig samme stand som du mottok den. Blir varen skadd eller ødelagt på grunn av forsømmelse fra din side, risikerer du å miste avbestillingsretten.

    Varer som sendes i retur skal ikke sendes i postoppkrav til Frosk i Hagen. Vennligst oppgi bankkontonummer for utbetaling av tilgodehavende.

    Uavhentede pakker blir belastet med kr 250,-

    Les mer om Angrerettloven (link til angrerettloven side) Laste ned blanketter og informasjon om angrerett

    Priser

    Alle priser i Frosk i Hagen er oppgitt i norske kroner og er inklusiv MVA (25%)

    Frosk i Hagen forbeholder seg retten til å endre priser i forbindelse med devaluering, ekstraordinære valutasvingninger eller momsendringer uten videre varsel til kjøper. Det er kjøperens ansvar å holde seg oppdatert om gjeldende priser, f.eks. via Internett.

    Betaling

    Vi tilbyr både Forhåndsbetaling og Visa/Mastercard betaling. Vi bruker Cardia shop som betalingsløsning og den ivaretar alle sikkerhetskrav til de internasjonale betalingsnettverkene (som blant annet SSL-kryptering og sikker oppbevaring av kortnummer) gir sikkert oppgjør med bruk av Mastercard SecureCode og Verified by Visa.
    • Forhåndsbetaling: Å forhåndsbetale er en enkel, sikker og raskt måte å betale for ordren din. Når du har overført totalbeløpet til Frosk i Hagens kontonr. 5130.05.93104, sender vi deg din ordre med Postens servicepakke til ditt nærmeste postkontor!
    • Visa/Mastercard betaling: Vi bruker Cardia som netterminal for kreditkort betaling. Cardia ivaretar alle sikkerhetskrav til de internasjonale betalingsnettverkene (som blant annet SSL-kryptering og sikker oppbevaring av kortnummer).

    Levering

    Vi sender alle pakker med servicepakke. Servicepakke er en rimelig og sikker måte å sende pakkene. Det tar normalt 4-7 dager å få varene dine fra Frosk i Hagen og pakkene går ut dagen etter vi har fått bestillingen. Hvis det er grunner til at leveringstid er lengere en 5 dager, vil vi informere deg (se nedenfor). Porto på servicepakken er beregnet ut fra produktenes vekt og hvor du bor. Porto kalkules automatisk.

    Gaveinnpakning


    For å gi oss spesifikk informasjon på hvordan gaven din skal pakkes inn eller hvis det skal sendes til en annen adress - send mail til kontakt@froskihagen.no

    Personvern


    Adressen din blir kun hos oss. Vi hverken kjøper eller selger adresser.

    Innsamling av opplysninger som kan knyttes til deg som individ vil ikke skje uten at du ettertrykkelig gjøres oppmerksom på det, på hvem som registrerer opplysningene og på hva opplysningene skal benyttes til. Du vil alltid bli bedt om tillatelse til både registrering og bruken.

    Dersom annet ikke er utrykkelig avtalt med deg vil opplysninger som kan knyttes til deg som individ, aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre registre.

    Bare spesielt godkjente personer hos oss vil ha tilgang til informasjon som kan knyttes til deg som individ og vi har etablert teknologiske sperrer som hindrer at uvedkommende kommer i kontakt med informasjonen.

    Du har rett til innsyn i de opplysningene som kan knyttes til deg som individ, rett til å korrigere eventuelle faktiske feil i disse og også rett til å kreve informasjonen slettet.

    Personvernprofiler
    Frosk i Hagen bygger ikke opp personprofiler, og vi registrerer ikke persondata ut over det som er nødvendig for å levere din bestilling.

    Retting og sletting av informasjon: Alle kunder kan til enhver tid kreve å få rettet eller slettet registrerte persondata når de er feilaktige, mangelfulle eller unødvendige. Kontakt om dette kan gjøres via e-post, tlf, brev eller innlogging.

    Nyhetsbrev
    Frosk i Hagen sender kun ut nyhetsbrev til de som har sagt seg villig til å motta dette. Vi videreformidler ikke epostadresser til tredjepart under noen omstendigheter.

    Kontakt oss


    Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål ved å sende en e-mail til kontakt@froskihagen eller på 928 53 584. Vi lover å svare så snart vi har anledning. Se også Hjelp for å se om ditt spørsmål kanskje er besvart.
 
Totalt kr 0,-
 



Frosk i Hagen - alle rettigheter reservert. For bedriftsavtale eller spesialtilbud på større bestillinger, kontakt oss på
kontakt@froskihagen.no | Forsiden | Om oss | Betingelser